Idag mina kära vänner...

...är jag ett H&M-barn.

Allt jag har på mig kommer från H&M. Till och med mina underkläder!
Till och med mitt hårspray och 70% av mitt smink. Gawd.

Känner mig dock väldigt mysig idag. Halsduk och tjocka strumpbyxor och stor mysigtröja. Höstkläder. Hösten är bäst.

Idag har jag varit i skolan, haft två lektioner och slutat 20 över 11. Det gör jag varenda fredag. Sen kan man ju diskutera huruvida ovärt och värt det är att åka till skolan för två lektioner. Äsch då, ska inte klaga.

Har även hunnit med att införskaffa mig en vinterjacka!
Jag är tidig med sådant eftersom att de senaste vintrarna har jag köpt en jacka i sista stund och då har det varit helt utplockat. I år visste jag vilken jacka jag ville ha och så fort den kom in i butik blev den min.
En svart jacka från fjällräven, så mysig, så fin, så min, så sanningsrelaterat.

Ikväll ska jag fekka med lite vänner ute i Kista. Blir nog trevligt!
Hela helgen är fullspäckad med massa aktiviteter och träffar man ska hinna med. Vill göra allt!

Jag langar galna miner!




Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0