7 / 10 - 2011

Ibland får man bara lust att fota på morgonen. Ställa sig i hallen och egofota för att tro att någon är intresserad av vad man har på sig.
Ibland kommer ens lillebror och är nyfiken och vill vara med på kort. Ibland blir man irriterad och vill att han ska gå, ibland blir man superglad för man inser att man bott för länge hos sin andra förälder och inte umgåtts med sina nära och kära så man säger ''Javisst, kom och gör något helt galet och så lägger vi upp aaaaaallt på fb''



Min lillebror är bäst och jag älskar honom till döden.
Snart växer han om mig också....

Nu ska jag dra iväg till tunnelbanan och påbörja min färd mot skolan. Två lektioner och sedan ska jag leta efter en present till en vän och försöka hitta en snygg agenda. Hahhehehihihho.
Sluta tjugö över elva är livsglädje. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0