16 / 8 - 2011

Godmorgon.
Har nyss vaknat av att min lillebror kom in i rummet med ett plommon och frågade ''Mimmi, kan jag äta det här?''
Sweet!

Idag ska jag till ung08 festivalen i Kungsträdgården med Alek. Har ingen lust att göra något alls egentligen. Bara slappa runt och mysa med mig själv. Men det ska bli skönt att komma ut ändå.
Hurrrr vädret ser ut att bli regningt durrrrr
Hej paraply som kommer blåsa upp till parabolanläggning!

Börjar skolan i morgon.
Börjar faktiskt mitt första år på gymnasiet.
Jag ska gå Estet - Musik profil Artist. Inom det programmet får jag hålla på med sång, dans och teater. Men jag ska byta till endast musik i samma skola, teatern lockar mig inte särskilt. Och för det andra vill jag hålla på med musik inte bara sång och dans m.m.
Så jag tror det blir bra i slutändan ändå!

Nu ska jag äta frukost och kanske kolla på Hipp Hipp framför datorn. Behöver muntra upp mig själv eheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0