15 / 8 - 2011

Hej bloggischen.
Idag har jag varit hos min underbara pojkvän och letat efter min svarta kjol som jag har glömt där. Stack hem nästan direkt efter det, vädret var skit, vi båda var trötta och sega och det fanns ingenting att göra.

Kom hem och städade lite i rummet och fräschade upp bland sminket, var nere en runda i Ringen och införskaffade hårfärg som jag sen aldrig använde hahahihihahahehehho.

Har inte ätit någonting alls idag, så jag är rätt vrålhungrig.

Ska knäppa på en Beck-film som jag och mamma hyrde förra veckan när jag var lite nere och inte hade något att göra. Har inte sett klart alla filmer än och de måste lämnas tillbaka i över morgon!
Har även gjort pastasallad med tomat, mozarella och kyckling också som jag tänkte äta till. Gör säkert en kopp te också med myntahonung!




Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0