14 / 8 - 2011

Vaknade runt kvart över tio idag. Satte mig vid TV:n direkt. Gick en stund till köket och gjorde Kokos-Vanilj te och en smörgås med jordnötssmör.
Nyttigt? - Näe
Gott? - Ja-a!!

Så nu sitter jag nere i gillestugan och funderar på vad jag ska göra av dagen i skitvädret.
Fast egentligen så känner jag inte för att göra något alls, bara vara hemma och slappa runt, ska väl åka till min mamma också någon gång ikväll och handla hårfärg på vägen. Brunt ska det bli!
I och för sig är det redan brunt, men jag hade rött innan så de röda nyanserna tränger sig igenom mitt fina mörkbruna hår, annoying.

Well, well
Nu ska jag gå och duscha och försöka göra något åt min hemska magvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0